+ De kleine lettertjes

Ja het hoort er toch een beetje bij…de kleine lettertjes 😉 Hoewel ik geen Zalando ben zijn er wel wat dingen waar je rekening mee moet houden. Maar dan wel lekker kort en duidelijk, zonder moeilijke woorden.

Wie ben ik en hoe kun je mij bereiken?

Je kunt mij, Kim, altijd via mail (kek.studio@outlook.com) bereiken. Naast wat ik doe voor kek studio heb ik namelijk een ‘gewone’ 40-urige baan waarvoor ik tijdens kantooruren aan het werk ben.

Ik reageer altijd snel. Precies wat ik zelf ook van een winkel verwacht. Duurt het je toch te lang? trek gerust nog een keer aan de bel via de mail. Ik vergeet namelijk ook wel eens wat 😉

Wanneer is mijn product klaar?

Ik snap dat je ongeduldig bent en jouw product graag snel thuis wil hebben. Voor gepersonaliseerde producten moet je rekening houden met maximaal 10 werkdagen voordat het verzonden wordt. Ontwerpen van de posters of tegeltjes neemt soms namelijk veel tijd in beslag. Denk bijvoorbeeld aan een stad die ik nog niet in de collectie heb. Ook het bewerken van een foto voor een tegeltje is arbeidsintensief. Maar ik garandeer je: het is het wachten waard!

Mocht er echt heel veel haast bij zijn, neem dan even contact met mij op. We overleggen dan samen even of het mogelijk is.

Verzenden

Soms kan ik er helaas niet omheen om verzendkosten in rekening te moeten brengen. Ik vind dat altijd een beetje zuur: koop je wat leuks, kun je dat ook nog eens betalen. Daarom probeer ik dat leed altijd een beetje te verzachten door een klein kadootje of een korting voor een volgende keer. Want ik wil graag dat je nog een keer terugkomt. Afhalen bij mij thuis mag ook altijd. Als je dat wil, geef dit dan even aan en dan ontvang je mijn adresgegevens.

Ruilen of retourneren

Jouw poster of tegeltje wordt speciaal voor jou gemaakt. Daarom check ik altijd samen met jou of het product aan jouw wens voldoet, voordat het definitief jouw kant op komt. Je ontvangt van mij dan een conceptversie van jouw product. Na akkoord gaat het jouw kant op. Mede om die reden is ruilen of retourneren van gepersonaliseerde producten niet mogelijk.

Mocht er, na gezamenlijk overleg, toch een gegronde reden zijn voor retourneren, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.